16. júla 2016

TÉMA MESIACA: Leto a scrapbook... Katka C.

Pekný deň všetkým!

Máme tu leto, a to sa neodmysliteľne spája s trochou voľného času a podnikaním rôznych, viac či menej, dobrodružných výletov. 
Výsledkom je zvyčajne rozsiahla fotodokumentácia, ktorú je treba starostlivo uchovať pre ďalšie generácie  alebo pre radosť.
Pre inšpiráciu som Vám vyrobila klasický album v neklasickej veľkosti.
Áno, robiť zmenšeniny všetkého možného, to je moje!!!


Album sa skladá z dvoch obalových dosiek potiahnutých scrapbookovým papierom. Vybrala som si motív plameniakov, 
ktorý je toto leto veľmi obľúbený, a to nie len v scrapbookingu. 
Vo vnútri sa strieda pauzovací papier s kraftovými albumovými listami. 
Na každej kraftovej strane je jedna fotka prekrytá pauzákom, presne ako v „oldfashion“ albumoch.

Pauzovací papier má v tomto prípade okrem efektnej aj ochrannú funkciu.
Keďže tento rok na dovolenku ešte nebol čas, vybrala som si do albumu fotky zo svadobnej cesty v Mexiku.

Jednotlivé stránky som spojila šnúrkou a previazala mašličkou.
Na prednú stranu som použila výrez z papierovej lepenky, jednoduché textíky, medenú motorku 
a priehľadné samolepiace enamelky.


Keď album otvoríme do vejárika, vie pekne samostatne stáť a hoci je mini ja som s ním maximálne spokojná.

Krásne letné dni Vám prajem,

3 komentáre: