25. júla 2016

DIY Minialbum fotopostup

Ahojte všetci,

Dnes som si pre Vás pripravila fotopostup na výrobu malého, ale fakt že malého šitého albumu na fotky.  
Osobne milujem výrobu takýchto miniatúrok, tak verím, že Vás inšpirujem a niečo podobné si vyrobíte sami.

Na výrobu budeme potrebovať tieto veci:

Keďže som aktuálne namotaná na krásne veselé papiere od Scrapberry‘s – Forest Friends, 
zvolila som na poťah albumíku práve papier z tejto série. Na titulke som chcela mať zvieratko, 
kartónové základy na dosky albumíku som teda umiestnila tak, aby mi to pekne vyšlo.
Následne som dosky obalila. V tejto fáze nezabudnite prejsť niečím miesta, kde sa tvoria zhyby, 
pretože by sa Vám to nemuselo vyplatiť.
Keď máme toto hotové, nalepíme vnútro knihy. Takisto prejdeme po zhyboch. Ja som nato použila pravítko.
Do papierov a strednej časti albumu si šidlom urobíme dierky, a stránky s albumom zošijeme.
Ja som ešte spojila nitky na chrbte môjho albumu mašličkou.
Nakoniec do dosiek albumíku urobíme malé dierky a zavedieme tam minicvočky.
Cez hotové dierky prevlečieme špagátik a celý album spojíme.



Na dnes hotovo! 

Použité veci:
Scrapbookový papier Scrapberry’s Forest Friends
Nity, Crop-A-Dile kliešte
Ihla a niť
Šnúrka Bakers Twine
Lepidlo
Tvrdý papier na vnútorné strany

Pekný deň prajem

6 komentárov:

  1. jej Katka to je ozaj maličké :D ale krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jejda, taký ozaj sladký lentilkový. A vďaka za super návod. :) Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem dievčatá :) ja mám veľmi rada tieto minipidi dielka, postup je však univerzálny, takže sa dá využiť aj pri výrobe väčšieho albumu :)

    OdpovedaťOdstrániť