28. júna 2016

Papierové vrecúško

Určite každá mamina rozmýšľa, čo by bol vhodný darček pre pani učiteľku ku koncu školského roka :)
V tomto príspevku by som Vám rada ponúkla malú inšpiráciu na papierové vrecúško na čokoládky alebo inú drobnosť, 
ktorou by ste chceli potešiť.

Na vrecúško som použila obojstranný papier (30,5 x 30,5 cm), na ktorý som si rozkreslila vrecko. 
Šablónu odporúčam prekresliť na vopred vybraný papier podľa rozmerov. Po vystrihnutí som preložila papier v miestach, 
kde je nakreslená prerušované čiara. Najprv som zlepila bočnú časť (na zlepenie si nechajte aspoň uvedený 1 cm) potom spodnú časť – najskôr malé a potom veľké (jednotlivé časti sa prekrývajú). Bočné strany som zložila dovnútra a stlačením  jemne zohla 
(iba v hornej časti).


Vysekla som dierky (v šablóne sú to čierne bodky), prevliekla saténovú stužku a zaviazala na mašličku. 
Obal som dotvorila kúskami papiera, perličkami a autorským obrázkom vytlačeným na hrubšom, 
ktorý som podlepila 3D lepiacimi štvorčekmi.

Na mašličku som nitkou upevnila text „Ďakujem“. Samozrejme môžete použiť aj iný napr. „Najlepšej pani učiteľke“. 
Vrecúško sa dá jednoducho otvoriť a dovnútra vložiť čokoládky. 

Na vrecúško som použila:
Saténovú stužku
Lepiace 3D štvorčeky

Krásne letné dni želá

3 komentáre: