29. apríla 2016

Veggie Receptárik

Ahojte,

na dnes som si pre Vás pripravila veselú inšpiráciu. 

Tento receptárik som tvorila pre párik vegetariánov, ktorý sa snaží dodržiavať zdravý životný štýl. 
Julka si priala, aby to nebol len priestor na zapisovanie receptov, ale aby receptár vystihoval ju a jej priateľa ako pár. 
Nedalo mi to, a tak spoločne trónia na titulke dvaja zaľúbenci v zásterkách a spája ich spoločná varecha.

Do receptárika som vložila aj prevodnú tabuľku na miery bežne používané v kuchyni, keďže sama s tým mám problém.



V neposlednej rade som si pri tomto dielku uvedomila, aký je človek tvor omylný. 
Celý čas som si pri nadpise Receptarik vravela...“nezabudni na dĺžeň, nezabudni na dĺžeň“... 
Samozrejme, že som si na túto chybičku spomenula v momente, keď som balík podala na pošte. 
Toľko smutno - vtipná príhoda na záver.
Do tvorenia...


Použitý materiál:

Pekné dni praje

5 komentárov: