11. apríla 2016

Svadobný fotoalbum

Vitajte pri čítaní môjho ďalšieho príspevku, 
v ktorom by som Vás rada predstavila svadobný/partnerský fotoalbum :)

Vo svojej tvorbe sa venujem okrem scrapbookingu aj iným technikám, napríklad šitiu. 
V tomto projekte som chcela spojiť tieto dve techniky. 
Zápisníček s textilným obalom už dávnejšie realizovala, 
ale vždy ma fascinovali také tie mäkučké obaly, s ktorým sa nám predstavila aj Katka 
Doma, pri upratovaní, som našla kúsok vatelínu a rozhodla som sa, že to tiež vyskúšam :)
Mala som obavy, či môj stroj takú hrúbku prešije, keďže som si zaumienila, 
že ako základ použijem papierovú lepenku, na ktorú som nalepila vatelín a následne obtiahla látkou. 
Strojom som rovnako prešívala aj detaily na titulnej strane, čo boli ďalšie papiere navyše. Ale zvládol to :)

Po prvýkrát som vo svojej tvorbe použila taktiež svorky
z ktorých sa nesmierne teším – nechápem prečo som ich doteraz nepoužívala :)

Použila som aj lepenkový výrez, ktorý som natupovala pečiatkovacím vankúšikom v zlatej farbe. 

Album ešte nie je hotový, budem pracovať ešte na vnútornom zdobení strán, 
ale o tom možno napíšem ďalší príspevok. Teším sa nabudúce. 

Tvorivé dni Vám želá, 

4 komentáre: