23. marca 2016

TÉMA MESIACA: Čo s malými kúskami papiera... (Katka J.)

Prajem pekný deň!
Dnes je rada na mne, aby som vám ukázala ako som si poradila s marcovou témou ktorá znie, 
ako sa dajú využiť papierové pásy a zbytky papiera. 
Vytvorila som z nich ako inšpiráciu dva projekty, kde som použila pásy ako podklad.

Papierové pásy som rozrezala na dve polovice. Z prvej polovice som vytvorila mini notes. Papiere som spojila knihárskym krúžkom, na jednotlivé stránky som nalepila journalingové kartičky na písanie textu a ozdobila drobnosťami a pečiatkami.


Z druhej polovice papierov som vyrobila záložky do kníh. Na ozdobenie som použila len ploché komponenty, 
aby sa záložky do kníh neotláčali. Na niektorých papierových pásoch sa nachádzajú obrázky, ktoré sa dajú tiež využiť pri zdobení. 
V mojom prípade to bolo autíčko. Zaujímavý efekt som dosiahla pri použití trblietavého glitter linera, na ktorý som po uschnutí naniesla Glossy Accents médium. Len samotný glitter liner je aj po uschnutí lepkavý a mohol by knihu poškodiť, 
okrem fixácie dodá Glossy Accents detailom aj lesklý a vypuklý vzhľad.

Pekný deň a príjemné tvorenie :)

4 komentáre: