9. februára 2016

Svadobný plánovač

Prajem krásny deň!

Deväťdesiat percent mojej tvorby sa dotýka svadobnej tématiky. 
Či už ide o gratulačné pohľadnice a krabičky na peniaze, vecičky určené na využitie počas svadby 
alebo na uskladnenie a vystavenie fotiek tejto životnej udalosti. 
Minulý rok som bola motivovaná jednou nevestou k výrobe svadobného plánovača. 
Odvtedy som ich už niekoľko vyrobila a rada by som vám môj posledný kúsok ukázala. 

Každý, kto už má svadbu za sebou ale aj pred sebou vie, aké množstvo informácií, plánov a výpočtov je potrebné pri organizácii zozbierať a zaznamenať.  Preto som v plánovači vytvorila dostatok miesta a zákutí, kde je možné pripnúť alebo skryť poznámky, výstrižky či iné drobnosti.

​Pri výrobe plánovača som použila:

Zápisníkový základ
Stuhy
Výrezy z papiera/vyrezávacie šablóny
Samolepky

Ďakujem za prečítanie môjho príspevku :)

4 komentáre: