15. februára 2016

Fotoalbum pre chlapčeka

Vitajte pri čítaní môjho prvého blogu, v ktorom by som Vám chcela ukázať môj najnovší výrobok. 
Je ním fotoalbum pre chlapčeka :) 

Fotoalbum bol vytvorený na želanie. Podmienkou bola farebnosť modrá s béžovou plus trochu červenej. Najprv som si pripravila základ albumu, ktorý tvorí papierová lepenka,  biele listy papiera vyššej gramáže a obojstranné papiere. Všetko je potrebné narezať na požadovanú veľkosť. V tomto prípade mal album veľkosť 21 x 21 cm. Potom som si pripravila obal albumu, všetko nakombinovala aby to sedelo. Album sa „zatvára“ na kovové krúžky, čiže počet strán si môžete regulovať ako chcete :)

Najzdĺhavejšou ale zároveň aj mojou najobľúbenejšou časťou je zdobenie vnútorných strán. Zväčša je to asi každá druhá strana. A aby ho netvorili iba biele strany vkladám tam aj niekoľko farebných obojstranných papierov. 

Niektoré strany sú dozdobené celé. Inde preferujem zdobenie iba v okrajových častiach (napr. na vonkajších rohoch).

Rada vkladám aj rôzne „okienka“ ktoré sa dajú otvárať. Dajú sa do nich lepiť fotky alebo písať rôzne milé odkazy.

Na konci fotoalbumu som použila pečiatku so svojim logom, ktoré slúži ako podpis môjho diela :) 

Na album som použila:
obojstranné papiere 30,5 x 30,5 cm,
samolepiace perličky,
priechodky,
raznice.

Dúfam, že sa Vám fotoalbum páčil a inšpiroval Vás k ďalšiemu tvoreniu :)

Krásny deň želám,

5 komentárov: